نیما یوشیج کیست ؟

درباره نیما یوشیج و زندگینامه او

نیما یوشیج کیست ؟

درباره نیما یوشیج و زندگینامه او

سند باز طراحی اراک در دسترس عموم

سخنان قشنگ و زیبای حکیم ارد بزرگ رو در این پستم گذاشتم کاشکی آمارم اینجوری بالاتر بره . وبلاگ خودتونه هر صفحشو که دوست داشتین بازدید کنین . لینک دوستامم ببینین . مرسی


ظریف: سند بازطراحی اراک، در اختیار عموم قرار می گیرد    

۱۳۹۴\۰۸\۳۰ - ۵:۱۳ PM


وزیر امور خارجه در خصوص سند باز طراحی رآکتور آب سنگین اراک: این سند به امضای وزرای خارجه ۱+۵ و خانم موگرینی رسیده است و طی روزهای آینده در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ظریف افزود: باید با همکارانمان در 1+5 هم مشورت کنیم و در زمان مناسب که همه آمادگی داشته باشند این سند به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بحث بازطراحی اراک یک بحث پیچیده سیاسی و فنی ‌است گفت: قسمت سیاسی آن کاملاً حل و فصل شده و معلوم شده است که بازطراحی اراک چه چارچوب هایی خواهد داشت و قسمت سیاسی آن شامل توافقات متعددی خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران مسئولیت اصلی آن را بر عهده دارد و سازمان انرژی اتمی در همکاری با سایر اعضای 1+5 کار را به پیش خواهد برد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ما یقین داریم نتیجه این کار یک رآکتور بسیار پیشرفته‌تر و دارای قابلیت‌های بیشتر خواهد بود.

ظریف گفت: کار مذاکره سند با همکاری سازمان انرژی اتمی تمام شده و سند امضا شده و مابقی موارد کاملاً تخصصی است که بهتر است خود دکتر صالحی و همکارانش درباره آن نظر دهند.

وزیر امور خارجه همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره نشست هفته جاری با 1+5 در وین اظهار داشت: یک نشست در رابطه با آژانس خواهد بود که همکاران من با دبیرخانه آژانس در اجرای توافقی که در وین در حاشیه مذاکرات 1+5 برای حل و فصل موضوعات گذشته و حال بوده است صحبت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین دومین جلسه کمیسیون مشترک برای اجرای برجام را نیز دوستان ما در وین برگزار خواهند کرد تا نحوه اجرای توافق را بررسی کنند.

سازمان ملل نباید بازیچه سیاسی و انحراف برخی گروه‌ها قرار گیرد

وزیر امور خارجه همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص تصویب دو قطعنامه ضدایرانی گفت: متاسفانه در سازمان ملل متحد برخی ملاحظه‌کاری‌ها وجود دارد و برخی دولت‌ها سال‌هاست به خطر اصلی منطقه دامن می‌زنند.

ظریف خطر اصلی منطقه را خطر افراط و حرکات تکفیری دانست و افزود: این دولت‌ها در سال‌های اخیر به صورت فعال‌تری وارد این حوزه شده اند و به خودشان اجازه می دهند بدون اینکه کمترین شرکتی در زمینه حقوق بشر داشته باشند، قطعنامه حقوق بشر تنظیم کنند که حتی دوستان خودشان را نگران کرده‌اند.

وی گفت: متاسفانه این کشورها به دلیل ملاحظات سیاسی حاکم با روش‌های غیردموکراتیک کار را پیش می‌برند و این نشان دهنده نداشتن اعتبار واقعی چنین حرکت‌هایی است.

ظریف تصریح کرد: ما احساس می کنیم که بهتر است سازمان ملل در حوزه حقوق بشر با واقعیات و خطرهایی که این منطقه با آن مواجه است برخورد کند.

وی افزود: متاسفانه موضوع رعایت حقوق بشر که باید یکی از اهداف اصلی حقوق بشر باشد و از وظایف اصلی کشورهاست، نباید اجازه بدهیم این هدف مقدس بازیچه کارهای سیاسی و اهداف و اغراض کوتاه‌نظرانه گروهی قرار بگیرد که واقعاً با حقوق بشر بیگانه‌اند و هیچ نقشی در این باره ندارند.
_______________________________
تدوین آئین دادرسی ویژه‌ ی طبقات مختلف    
۱۳۹۴\۰۸\۳۰ - ۵:۱۹ PM


معاون اول قوه قضائیه گفت: می توان آئین دادرسی ویژه ای برای طبقات مختلف جامعه از جمله طبقات ضعیف ایجاد کرد و این شدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در دومین مجمع حقوقدانان و وکلای نیکوکار که به افراد تحت پوشش کمیته امداد خدمت می رساند، افزود: مگر ما درباره برخی طبقات، آئین دادرسی ویژه ای نداریم و مگر ما شعبات ویژه اختصاصی و قضات و مجتمع های ویژه در قوه قضائیه نداریم پس می شود در بخش افراد تحت پوشش کمیته امداد هم آئین دادرسی ویژه ای داشت.


وی خطاب به وکلا و حقوقدانان حاضر در مجلس گفت: اگرچه شما بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در این عرصه حاضر شده اید اما مسئولان کمیته امداد هم باید توجهی خاص به شما داشته باشند.


معاون اول قوه قضائیه افزود: حتی قوه قضائیه هم باید نگاهش به شما افراد، ویژه باشد و نباید نگاه این قوه به برخی که میلیاردها تومان حق الوکاله می گیرند با کسانی که بدون چشم‌داشت در این‌گونه مراکز خدمت می کنند نگاه یکسانی باشد.


محسنی اژه‌ای گفت: اگر مجموعه مددجویان کمیته امداد توانمند و مستقل شوند به نفع اقتصاد، فرهنگ، امنیت و حتی کمک کننده به سیاست کشور است.


وی افزود: شما حقوقدانان می توانید برای برنامه دهی، تصمیم سازی و متشکل کردن توانمندی های مختلف جامعه کمک فکری دهید.


محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی امتحان خود را خوب پس داده است، گفت: این به معنای نبود نقص و نبود اشکال نیست اما کمیته امداد از آغاز تاکنون از مسئولان خوب و دلسوز برخوردار بوده است و انسان به حال خیلی از مسئولان کمیته امداد غبطه می خورد.


معاون اول قوه قضائیه افزود: با توجه به توقع و انتظاری که از کمیته امداد هست باید تا حد امکان از تشریفات و تجملات بکاهیم و به خدمت رسانی بیفزاییم و باید صرفه جویی در این نهاد روز به روز بیشتر شود.


محسنی اژه‌ای گفت: درست است که مکان، وسیله و تجهیزات برای پیشرفت کار لازم است اما کمیته امداد باید به حداقل ها در زمینه مکان، تجهیزات و صرف بودجه اکتفا کند.


وی افزود: کمیته امداد در این مسیر حرکت می کند و امیدواریم بتواند از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببرد تا به الگویی در میان همه سازمان ها و نهادهای کشور تبدیل شود.
_______________________________


ناراستی هایمان را بپذیریم چرا که بهانه آوردن آنها را دو چندان سنگین می کند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

خنده در پس خود ، هزار راز و زر در سینه دارد. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

سخن مهر آمیز و دلگرم کننده، می تواند از فانوس کوچک ، ستاره بسازد.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

کمر راه هم ، در برابر آرمان برآزندگان خواهد شکست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

خردمند ، در شوخی زیاده روی نمی کند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

هرگز به کودکانتان نگویید ، پیشه آینده اش چه باشد ، همواره به او ادب و ستایش دیگران را آموزش دهید ، چون با داشتن این ویژگیها ، همیشه او نگار مردم و شما در نیکبختی خواهید بود و اگر اینگونه نباشد ، هیچ پیشه ای نمی تواند به او و شما بزرگی بخشد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

همراهان و هم آوایان ، مهر و زیبایی زندگی هستند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

اساطیر ، شایسته گرامیداشت و بزرگداشت هستند ، اما نهایت نیستند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Iranian philosopher)

بیشتر کشورهای عربی، همواره به دنبال تجزیه و نابودی ایران بوده و هستند، آنها برای انجام این کار، همه دارایی خود را نیز خواهند پرداخت . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

تنها آدمهای کوچک، پیشینه نیاکان خویش را به ریشخند می گیرند . حکیم ارد بزرگ (جملات ناب , سخنان ناب)

زمین همچون آینه می تواند ، بازخورد رفتارها و کنش های ما باشد . حکیم ارد بزرگ (کتاب سرخ)

زیستگاه زیبا ، آدمیان را در گذر زندگی ، همواره شاداب و جوان نگاه می دارد .  حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف تاریخ ایران)

سیاستمدار باهوش ، بیش از همه ، به دنبال شناخت و درک افکار عمومی است . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

جایگاه نقد شما بر کار دیگران ، می تواند آغازگاه نخستین گامتان ، برای سازندگی و آفرینش باشد .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

مهمترین آرمان کشورهای جنوب خلیج فارس، نابودی بزرگی و شکوه ایران است. حکیم ارد بزرگ (برترین فیلسوف معاصر)

زیستگاه ما ، براستی آینه فرهنگ ماست . حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف جهان)

هیچگاه سیاستمداران خویش را ، از میان کسانی که کودکی و جوانی خویش را در رنج ، تنگدستی و سختی بوده اند ، برنگزینید ، چرا که آنان همواره در پی بازپس گیری غرور و روان نابود شده خود ، و همچنین انتقام از گذشته هستند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

سر بریده خردمندان هم ، به هزار گونه سخن می گوید . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

سفر ، نای روان است ، برای اندیشه و آرمان بزرگ فردا .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

آرامش رسانه ایی ، افزایش شادی های مردمی و هنجارها و قوانین درست دولتی ، توان سرمایه گذاری و کارآفرینی را بیشتر می کند . حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

پول و سرمایه ، در سرزمین ناآرام ، جایی ندارد .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

در هنگامه هیاهو و غوغا ، کسی در اندیشه کارآفرینی و کار نیست .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

نادان همیشه از آز و فزون خواهی خویش ، خسته است .  حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


آدم با ادب ، دروازه دلها را همیشه گشوده می بیند .  حکیم ارد بزرگ (متفکر ایرانی)

بزرگان ، آزادیخواه و بردبار هستند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

پندار های پاک ما در خواب و بیداری ، اگر ادامه یابند و با کار و کوشش همراه شوند ، بی شک کم کم ساخته خواهند شد .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

اندیشمندان ، به ریشه ها می پردازند ، نه به شاخه ها . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

خردمندان از تجربه خویش می گویند نه از رویاها و پندارهای نادرست. حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

پیران خردمند را یافته و از پند و تجربه آنها بهره گیریم . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

بزرگان ، تخم مهر و آزادی می پراکنند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

کسانی که پیوسته از دشمن خویش یاد می کنند ، نادانسته ، او را بزرگ و بزرگتر می کنند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

آن که پند و اندرز نمی پذیرد ، خیلی زود گرفتار می شود .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

آنکه پیاپی سخنتان را می برد ، دلخوش به شنیدن سخن شما نیست .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

با واژگان و سخن خویش ، نوازشگر روح و روان دیگران باشیم ، نه شمشیری برای نابودی دل ها .  حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد